Categories Menu
Title Background
Background
Border Color
Header
Top Horizontal Menu
Cart Background
Buttons / Icons
Button Background
Button Border
NEW icon Background
SALE icon Background
Others
Headings Color
Price Color

Click on "Apply" to see the changes.

Cum sa slabesti fara dieta. 15 trucuri pentru oricine (Rapid si Usor)

Cum sa slabesti fara dieta. 15 trucuri pentru oricine (Rapid si Usor)

Asociatia Britanica pentru Nutritie Aplicata si Terapie Nutritionala (BANT) impartaseste 15 trucuri pentru a slabi fara cure sau diete.

Europenii se ingrasa, in medie, cu un kilogram in perioada sarbatorilor, asa ca, cel mai probabil, multi vor incepe anul nou incercand sa slabeasca.

Huffington Post a publicat 15 sfaturi pentru pierdere in greutate, fara diete, fara detoxifiere, fara restrictii calorice draconice.

1. Renuntati la numaratul caloriilor

Bazaţi-vă pe ce vă cere corpul, în loc să număraţi caloriile, spun experţii de la British Association for Applied Nutrition and Nutritional Therapy.

Asociaţia Britanică pentru Nutriţie Aplicată şi Terapie Nutriţională recomandă să mâncaţi încet şi să vă opriţi atunci când nu vă mai e foame.

Porţiile nu ar trebui să fie mai mari decât palmele, pentru că stomacul are aproximativ dimensiunile unui pumn.

2.Înlocuiti mancarurile albe cu cele brune

Pastele albe, orezul alb şi pâinea albă asigură foarte puţini nutrienţi şi sunt transformate foarte rapid în zahăr. Astfel vă va fi foame în continuare şi, mai rău, vă va fi poftă de dulciuri.

alimente sanatoase slabire

3. Nu neglijati somnul

Când suntem obosiţi mâncăm mai mult şi încercăm să ne recăpătăm energia instant cu ajutorul cofeinei sau a alimentelor dulci sau grase.

Încercaţi să vă culcaţi mai devreme şi să vă rezolvaţi problemele legate de somn, dacă există. Somnul este foarte important nu numai pentru slăbit, ci şi pentru sănătate, în general.

4. Nu va temeti de grasimi

Există grăsimi bune şi grăsimi rele. Cele bune sunt esenţiale pentru funcţionarea organismului şi sprijină procesul de slăbire, cum sunt , spre exemplu, grăsimile pe care le conţin carnea de peşte, avocado, sau nucile şi alunele.

Grăsimile rele, pe de altă parte, ar trebui evitate. Exemplele includ grăsimile trans, care se găsesc în biscuiţi, prăjituri şi produse coapte.

5. Mancati cinci sau sase mese pe zi

Experţii recomandă să mâncaţi trei mese importante şi două sau trei gustări sănătoase în fiecare zi. Astfel vă veţi asigura nivelul optim de nutrienţi şi de energie şi vă veţi ţine foamea sub control.

Alegeţi gustări neprocesate, cu un conţinut scăzut de zahăr, cum sunt alunele, humusul, morcovii, sau ţelina.

slabeste sanatos mananca des

6. Mancati proteine la fiecare masa si gustare

Proteinele sunt esenţiale pentru creştere şi repararea organismului. Totodată, acestea vor ţine foamea la distanţă pentru mai mult timp, astfel că veţi fi mai puţin tentaţi să mâncaţi produse nesănătoase între mese.

Experţii recomandă să mâncaţi pui sau peşte bogat în proteine, alune sau nuci la fiecare masă ori gustare.

7. Tineti stresul sub control

Stresul modifică echilibrul hormonal, încetineşte metabolismul şi face organismul să depoziteze mai multă grăsime, în special în partea de mijloc a corpului.

Stresul are acelaşi imapct asupra organismului ca şi zahărul, vă face să poftiţi la alimente nepotrivite, în special la gustări foarte sărate, grase, sau dulciuri.

Relaxaţi-vă la masă, mâncaţi încet şi acordaţi meselor prioritatea pe care o merită. Nu citiţi, nu vă uitaţi la televizor şi nu lucraţi la computer în timp ce mâncaţi.

8. Consumati stimulente cu moderatie

Ideal ar fi să evitaţi cafeaua sau ceaiul negru, dar dacă aveţi nevoie de astfel de stimulente, experţii recomandă să nu beţi mai mult de o cană pe zi, de preferat nu pe stomacul gol.

Băuturile ca ceaiul negru, cafeaua sau cola sunt căutate pentru surprusul de energie pe care îl conferă, dar au de fapt un efect opus celui căutat.

Ele asigură, într-adevăr, o creştere a nivelului zahărului şi, implicit energie, care e urmată însă de o "cădere", o perioadă în care veţi mai obosiţi decât eraţi iniţial, ceea ce vă va face să beţi o a doua cană.

9. Exercitiile fizice

Exerciţiile sunt foarte importante pentru starea generală de sănătate, pentru energie, dar şi pentru menţinerea siluetei. Începeţi uşor dacă nu sunteţi o persoană activă.

Plimbaţi-vă în parc, urcaţi pe scări în loc să luaţi liftul, sau coborâţi din autobuz cu o staţie înainte să ajungeţi la destinaţie şi continuaţi drumul pe jos, pentru început.

alergatul te ajuta sa slabesti

10. Nu sariti mesele

Organismul are nevoie constant de "combustibil" ca să funcţioneze.

Dacă săriţi mesele, nivelurile de zahăr şi de energie vor scădea, astfel că veţi fi tentaţi să mâncaţi mai mult, în special dulciuri, sau să beţi cafea sau ceai negru pentru a vă pune pe picioare.

11. Consumati apa pentru a va hidrata, renuntati la sucuri

Sucurile indiferent ca sunt acidulate sau nu, contin cantitati uriase de zahar. Cand bei un pahar de suc din comert, indiferent de model consumi si 7-8 lingurite de zahar o data!

Zaharul este inamicul numarul unu pentru numeroase boli ce apar in organism, inclusiv obezitatea

bea apa pentru a slabi sanatos

12. Chiar daca pare greu de crezut, poti renunta la dulciuri.

Incepe prin a consuma mai rar prajituri, ciocolata, produse de patiserie si inlocuieste-le cu fructe.

Fructele trebuie sa fie cat mai diversificate si in cantitati moderate.

De asemenea nu consuma fructe imediat dupa masa, cel mai indicat este sa le consumi ca pe o gustare la interval de 2-3 ore intre mesele principale. Astfel iti poti suprima si foamea.

13. Renunta la obsesii nefondate!

Cu cat mai obsedata esti de ideea ca trebuie sa slabesti cu orice pret, cu atat mai greu vei scapa de kilogramele in plus!

Autosugestia si psihicul joaca un rol foarte important in reusita ta. Din momentul in care te vei iubi asa cum esti, organismul va reactiona pozitiv si te va ajuta in lupta controlata cu kilogramele in plus.

14. Nu te infometa!

Una dintre cele mai mari greseli pe care le fac femeile care vor sa slabeasca este sa se infometeze.

Infomentandu-te, nu vei face altceva decat sa supui organismul unui stres inutil, iar pentru a se apara, el va reactiona exact asa cum nu iti doresti, adica va stoca "cu atentie" fiecare calorie in plus.

Mai mult decat atat, fara sa iti dai seama, atunci cand te infometezi, iti maresti foamea si apetitul pentru masa care va urma.

15. Razi cu pofta!

Rasul nu ajuta doar sa elimini stresul ci si caloriile! Studii recente au aratat ca 10-15 minute de ras te ajuta sa arzi 40 de calorii.

Si asta nu e tot: rasul limiteaza stocarea caloriilor, alunga tristetea si depresia si este un adevarat exercitiu pentru plamani, cavitatea abdominala si sistemul cardio-vascular!

danseaza fii fericita razi

Concluzie!

Nu uita, totul tine in principal de psihicul tau. Daca esti hotarata sa faci o schimbare, aceasta e posibila. Nu conteaza ca vrei sa dai 10 sau 30 de kg jos.

Peste 1 an de acum incolo ti-ai fi dorit sa fii inceput azi! 

Asa ca nu mai da zi dupa zi, pune in practica acesti pasi simpli, si usor, usor poti trece la lucruri mai dificile, ca de exemplu mersul la sala, alergarile in ritm sustinut, alimentatie dupa un program bine stabilit.

Tot ce trebuie sa faci este sa perseverezi si sa iti doresti cu adevarat. Priveste in oglinda si promite-ti ca vei reusi!

Povesteste-ne experientele tale daca ai incercat sa slabesti, lasandu-ne un comentariu sau scrie-ne pe facebook. Suntem bucurosi sa iti oferim sfaturi si sa-ti sustinem eforturile in continuare!

Lasa un comentariu: